Minggu, 11 November 2018

Manfaat water K4 HPA Internasional

Nota 10
https://herbajogja.net

Alhamdulillah sesudah program perlatihan di Pentingsari dan dilanjutkan di Bekasi , hari ini aku terus menuju ke Medan bagi program pra herbalis di Batu Bara.

https://herbajogja.net
Perjalanan dari Bandara Halim ke KN0 Medan mengambil masa 2 jam lebih menaiki pesawat Batik Air.

Sejak K 4 dikeluarkan ramai yang terus bertanya apa lagi khasiatnya selain obat kanker(kanser). Sedikit catatan ini semoga memberi info info tambahan  tentang K4 . Antara kelebihannya K 4 digunakan sebagai
1. Obat sakit kulit yang sukar diobati termasuk luka borok yang parah.Ini termasuk daripada luka gangreen DM, luka atau kanker. K 4 juga untuk luka bernanah kerana bakteria.

2. K4 adalah antirac dalam bentuk air untuk menghilangkan racun. Bisa disemprot(spray dalam air dan minum)
3. Fungsi utama untuk anti ketumbuhan dengan mengecilkannya  dan pembengkakan dimana mana bahagian badan.
4. Bagi ketumbuhan dirahim paling mudah spray pada pusar bagi mematikan sel kanker dan kista . Akan terjadi proses pendarahan kerana sel sel ketumbuhan telah melakukan proses bunuh diri dan suply makanan kepadanya tidak sampai. Jika ketumbuhan dimulut rahim , langsung spray ke bahagian tersebut.
 Banyak lagi informasi yang perlu disampaikan namun program penerangan K4 masih lagi perlu diperincikan kerana ini memerlukan ketelitian dan kesabaran kerana rawatan kanker adalah rawatan yang paling di fahami dengan bersungguh sungguh.



Program pra herbalis Batu Bara diharapkan semoga melahirkan para herbalis yang berkualiti dan meneruskan sijil herbalis semua anggota yang lain mengikuti advance herbalis yang akan diadakan pada 1-7 Disember di Perlis Nanti.
Selamat datang para pejuang Tibb Nabawi
https://herbajogja.net
Pak Haji Ismail,
Pendiri dam Pemilik HPA International
http://bekamjogja24.blogspot.com/
Kami juga Buka Terapi Bekam
Jika ingin Terapi bekam kami terapi Bekam Anugerah Jogja
Jl Munggur Sanggrahan Condongcatur Depok Sleman Yogyakarta 0878- 3923-1126
www.bekamjogja23.wordpress.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

POC PH Fertilizer HPA - Pupuk Cair HPA - Jogja - Yogyakarta

https://herbajogja.net PH Fertilizer yang di produksi oleh HPA internasional – Pupuk Organik cair multiguna merupakan pupy organik cair bi...